LA SETMANA PER LA PAU A SANT CELONI

La Coordinadora d’Entitats Solidàries ha escollit l’Educació com a eix central
de les activitats per la Setmana per la Pau 2013. La situació actual marcada per una greu depressió econòmica, per l’atur, per una crisi a on es qüestiona el que semblava inqüestionable, s’ha volgut incidir en la importància de l’Educació en el més ampli sentit de la paraula. Educació que es manifesta en el compromís personal de cadascú de nosaltres per contribuir a la transformació de la realitat, en assumir que tots tenim
el nostre grau de responsabilitat si volem emprendre un altre camí. Educació com a instrument de lluita per canviar la realitat que ens envolta, per construir un futur millor.
Educació com a eina primordial per la pau, per la solidaritat i desenvolupament social i econòmic dels pobles i per combatre la injustícia i els abusos de poder.

Us deixo un link amb una notícia de El Periódico sobre la implicació de les famílies a les escoles.  D'aquesta implicació depèn l'èxit educatiu dels nostres nens i nenes. És una cosa que no podem perdre de vista i hem de treballar en aquest sentit. Els infants d'avui són els ciutadans de demà i el nostre futur.