INSCRIPCIO MENJADOR ESCOLAR CURS 2020 - 2021

Benvolgudes famílies,

Després de l'atípic final de curs que hem tingut no ha estat possible poder donar l'opció de fer la inscripció al servei de menjador de cara al proper curs 2020-2021.

Moltes incerteses planegen sobre com el podrem començar i potser encara no tenim totes les respostes a les moltes preguntes que podeu tenir en aquests moments.

Tot i així , i sempre que poguem avançar amb normalitat, us adjuntem el full d'inscripció que també ens servirà per poder configurar els grups de cara als espais i torns que poguem crear durant l'estona de migdia.

Enguany la inscripció serà telemàtica. Haureu d'omplir la butlleta i enviar-la per correu electrònic a l'adreça   menjador@ampa.escolapallerola.cat

La trobareu dins de l'apartat "Formularis".

Quan la rebem us respondem per donar el vist i plau conforme tot està correcte.

Si el vostre fill o filla ja utilitzava el servei el curs passat no cal que adjunteu cap dels documents que es demanen r al full d'inscripció ( fotocòpies dni o compte corrent) i tampoc caldrà omplir l'apartat de compte corrent si aquest no ha patit cap modificació. Tan sols la butlleta omplerta i signada serà suficient.