C.GEGANTERA

XVI TROBADA DE GEGANTS DE LES ESCOLES 2014

El dia 30 de març es va fer la XVI Trobada de Gegants de l'Escoles de Catalunya.

Va ser a l'Escola Miquel Martí i Pol de Barberà del Vallès. Ens vam aplegar 43 escoles de diferents llocs de Catalunya i, tot i que el temps no ens va acompanyar, va ser una festa molt divertida i molt ben organitzada.

Si cl¡queu aquí podreu veure fotos de la Trobada.

***************************************************************

FESTA MAJOR 2013

Com cada any, es va fer la cercavila organitzada per la Colla de Geganters de Sant Celoni amb la participació de tots els gegants de les escoles.

Podeu veure un resum en imatges aquí.

***************************************************************

FESTA GEGANTERA ABRIL 2013

El dissabte dia 20 d'abril es va fer la

II Trobada de Gegants de les escoles de Sant Celoni

Va començar amb una cercavila pels carrers i va acabar al pati de la nostra Escola amb animació infantil i berenar per a tothom. Hi va haver el ball de tots els gegants de les escoles acompanyats de les gralles i timbals de les colles participants. Cal destacar el bon nivell de la colla de percussió i gralles de la nostra Escola. No podia ser d'una altra manera, ja que porten, gairebé, quatre mesos preparant-se per l'ocasió. Quan arribi la Festa Major serà encara millor!

Agraïm a totes les Colles de les escoles la seva participació, sense elles no hauria sigut possible aquesta gran festa. Entre totes formem una gran família, una família gegantera.

El proper any,  l'organització de la Trobada anirà a càrrec de l'AMPA del Cor de Maria.

Aquí us deixo unes fotos, cliqueu aquí

Àlbum Colla Pallerola, cliqueu aquí

Més fotos, cliqueu aquí

I més aquí

*****************************************************************

La Colla Gegantera amb la MARATÓ de TV3

El passat dia 8 de desembre la nostra geganta Ona acompanyada de l'Iván López, juntament amb altres geganters de la colla, van participar a la marxa per la Vall d'Olzinelles que tenia com a finalitat recaptar diners per a la investigació del càncer.

Galeria de fotos:

De camí a la cercavila

Cercavila Festa Major 9 setembre 2012:

Festa Major 2012 1

Cercavila Festa Major de Sant Martí.